Сервісний центр

Гарантійне і післягарантійне обслуговування нашої продукції

(регуляторів тиску газу)

Сервісний центр УКР-СНАБ

Ремонт виробів за гарантійними зобов’язаннями виробника.

  •  СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР здійснює прийом на гарантійне обслуговування виробів для усунення несправностей, які виникли з вини виробника.
  • Прийом на гарантійне обслуговування виробів згідно гарантійних зобов’язань фірм-виробників, проводиться відповідно до норм встановлених Законом України «Про захист прав споживачів» та вимог, що встановлюються виробниками техніки. При здачі виробів в ремонт потрібно пред’явити гарантійний талон виробника, завірений оригінальною печаткою, чек та інші підтверджуючі документи.
  • Для зручності Замовника і відповідно до п. 9 ст. 8 ЗУ “Про захист прав споживачів” відмовою від продовження терміну гарантійного ремонту (14 днів) СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР вважає відповідним чином зареєстровану заявку клієнта. Неподання клієнтом такої заяви вважається згодою сторін на усунення недоліків в інший термін (більше 14 днів).
  • Ремонт виробів, пошкоджених в результаті попереднього некваліфікованого ремонту, механічних пошкоджень, попадання вологи і впливу рідин, залишають за собою право, згідно з Постановою Кабінету міністрів №506 від 11 квітня 2002, зняти виріб з гарантійного обслуговування, якщо виявлені спроби несанкціонованого ремонту або порушення користувачем правил експлуатації виробу (описано в гарантійному талоні).
  • СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР виконує роботи по відновленню таких виробів. При цьому не гарантується відновлення вироби. При здачі в ремонт такого виробу Замовник подає офіційний лист на ім’я директора ТОВ «УКР-СНАБ» встановленої форми. При відновленні вироби гарантія не надається.
  • Порядок розрахунку за виконані роботи та надані послуги.
  • СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР виконує роботи по усуненню несправностей і пошкоджень заявлених Замовником і виявлених під час приймання виробу на ремонт без узгодження вартості ремонту з Замовником на суму до 80 (вісімдесят) гривень.
  • Якщо вартість ремонту перевищує вищевказану суму, ремонтні роботи призупиняються до узгодження вартості ремонту з Замовником. Узгодження проводиться в телефонному режимі згідно контактних даних зазначених в документі прийому.
  • У разі відмови від проведення ремонту Замовник оплачує вартість робіт, що проводив для визначення несправності і встановлення її причини.
  • Замовник не оплачує вартість робіт, що проводив для визначення несправності і встановлення його причин, якщо ремонт неможливий через відсутність комплектуючих.

 

Порядок видачі виробів Замовнику післе ремонту

СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ УКР-СНАБ

  • Вироби, відремонтовані в сервісному центрі видаються Замовнику після оплати виконаних робіт та використаних комплектуючих.
  • Виріб може бути повернуто Замовнику після ремонту тільки при пред’явленні квитанції.
  • СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР несе гарантійні зобов’язання на виконані на платній основі роботи і замінені комплектуючих протягом трьох місяців з дня видачі виробу Замовнику. При цьому гарантія не поширюється на термін в цілому.
  • СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР не несе додаткові гарантійні зобов’язання на виконані ремонти за гарантійними зобов’язаннями виробника, крім тих, що вказані в гарантійних талонах виробників.
  • При пред’явленні клієнтом вимоги про дострокове повернення гарантійного виробу з ремонту (до дати, зазначеної в квитанції як «Орієнтовний термін завершення ремонту»), їм заповнюється відповідна заява – бланк.
  • При видачі вироби після ремонту Замовник отримує видаткову квитанцію із зазначеними результатами тестування, сумою ремонту і видам ремонтних робіт.
  • Порядок і термін зберігання виробів.
  • СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР несе відповідальність за збереження споживчих властивостей виробу на час перебування виробу в сервісному центрі.
  • Гарантований термін зберігання виробу в сервісному центрі становить 6 (шість) місяців. Після закінчення цього терміну при збереженні виробів в сервісному центрі нараховується пеня в розмірі 1 (одного) відсотка від вартості виконаних робіт за кожен день зберігання в сервісному центрі.
  • Виріб зберігається в сервісному центрі, до моменту, коли його оціночна вартість буде дорівнювати сумі заборгованості Замовника перед сервісним центром. Після цього виріб реалізується через комісійну торгівлю, а кошти надходять на рахунок ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ для компенсації витрат на ремонт і зберігання.